Правила повернення товару в інтернет-магазині:
Шановні покупці, ви можете відмовитися від доставленого товару, в разі, якщо він не відповідає тому товару, який ви замовляли, не працює або зіпсований.
Товар може бути повернутий кур'єру аба у відділенні доставки безпосередньо в момент доставки. Якщо повернення товару відбувається без вагомої причини, вартість доставки оплачується Покупцем.
Обов'язково перевіряйте товар відразу на відділенні Нова Пошта або при доставленні кур'єром. Претензії на предмет бою і пошкодження товару не приймаються після підписання документа про отримання.
Обов'язкова умова для повернення або заміни товару - відсутність на ньому пошкоджень, наявність оригінальної упаковки, супровідних документів та заявою на повернення замовлення.
Оголошену вартість вказуйте повну вартість товару. При поверненні для збереження товару відправляти необхідно в такій же упаковці, як при отриманні.
Всі дії з повернення товару відбуваються відповідно до «Закону про захист прав споживачів».
Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року про реалізацію окремих положень закону України "Про захист прав споживачів" не підлягають поверненню:
- продовольчі товари;
- товари медичного призначення: лікарські препарати та прилади для лікування тварин, медичний одяг;
- попони, бандажі та тп.
- предмети гігієни;
- м'які або надувні іграшки;
- товари для цуценят і кошенят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльника і т.д.);
- парфюмерно-косметичні і товари в аерозольній упаковці;
- рушники, покривала, лежаки, будиночки;
- зубні щітки, гребінці, щітки, інструменти для грумінгу;
- панчішно-шкарпеткові вироби.